مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند

آ

  • آراس خاکستری راهکارهای رفع موانع اجرای مدیریت دانش در زنجیره تأمین استارتاپ های مواد غذایی تندمصرف [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-114]

ا

  • ابعاد اجتماعی ناهم‌سویی ابعاد اجتماعی ناهم‌سویی فناوری اطلاعات و کسب‌و‌کار [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 171-204]

  • اثربخشی امنیت سیستم‌های اطلاعاتی. ا اثربخشی امنیت سیستم‌های اطلاعاتی، ناشی از تأثیر ابعاد تئوری نهادی بر رفتار سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 147-180]

  • اثربخشی گروه‌های کاری تحلیل عوامل مؤثر بر اثربخشی گروه‌های مجازی در فضای کسب‌وکار [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 5-26]

  • اجتماع یابی توسعه یک روش فرا ابتکاری ترکیبی برای شناسایی اجتماعات در شبکه‌های اجتماعی با هدف چگالی پودمانگی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 61-86]

  • ارتباطات شناسایی مؤلفه‌های هوشمندسازی صنعت گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 239-272]

  • استارتاپ راهکارهای رفع موانع اجرای مدیریت دانش در زنجیره تأمین استارتاپ های مواد غذایی تندمصرف [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-114]

  • استراتژی‌های رقابتی تأثیر استراتژی‌های رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانه‌های اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 119-152]

  • استراتژی‌های فناوری اطلاعات ابعاد اجتماعی ناهم‌سویی فناوری اطلاعات و کسب‌و‌کار [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 171-204]

  • استراتژی‌های کسب‌وکار ابعاد اجتماعی ناهم‌سویی فناوری اطلاعات و کسب‌و‌کار [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 171-204]

  • اعتماد تأثیر استراتژی‌های تضمین بر قصد خرید اینترنتی با میانجی‌گری اعتماد در فروشگاه‌های آنلاین [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 117-146]

  • اعتماد‌‌‌‌ مدل وفاداری مشتری برای سیستم‌‌‌‌‌‌های توصیه‌‌‌‌‌‌گر در تجارت الکترونیک [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-170]

  • اعتماد در محیط مجازی تحلیل عوامل مؤثر بر اثربخشی گروه‌های مجازی در فضای کسب‌وکار [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 5-26]

  • الگوریتم رقابت استعماری پیش‌بینی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد سیستم استنتاج عصبی- فازی انطباق پذیر و الگوریتم رقابت استعماری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 5-34]

  • الگوریتم کرم شب‌تاب مدلی برای انتشار داده‌های شبکه‌های اجتماعی برخط با حفظ حریم خصوصی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 87-112]

  • امنیت سیستم‌های اطلاعات اثربخشی امنیت سیستم‌های اطلاعاتی، ناشی از تأثیر ابعاد تئوری نهادی بر رفتار سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 147-180]

  • انتخاب ویژگی پیش‌بینی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد سیستم استنتاج عصبی- فازی انطباق پذیر و الگوریتم رقابت استعماری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 5-34]

  • اینترنت اشیا طراحی الگوی بومی پیاده سازی اینترنت اشیا در شرکت های آزادراهی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 95-118]

  • اینترنت اشیاء تحلیل ارتباط میان شاخص‌های کاربرد اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین لوازم خانگی با استفاده از رویکرد نقشه‌ شناختی فازی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 137-162]

  • انتظار عملکرد پیشران‌های مؤثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرم‌های مبتنی بر زنجیره بلوکی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 27-64]

  • انعطاف‌پذیری به اطلاعات منفی تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 153-184]

ب

  • بیانیه­ تضمین تأثیر استراتژی‌های تضمین بر قصد خرید اینترنتی با میانجی‌گری اعتماد در فروشگاه‌های آنلاین [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 117-146]

  • بانوان مدل عوامل موثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاه های آنلاین [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 185-204]

  • بدبینی سازمانی اثربخشی امنیت سیستم‌های اطلاعاتی، ناشی از تأثیر ابعاد تئوری نهادی بر رفتار سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 147-180]

  • برنامه‌ریزی استراتژیک مشترک ابعاد اجتماعی ناهم‌سویی فناوری اطلاعات و کسب‌و‌کار [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 171-204]

  • بلوغ فناوری اطلاعات سازمان شناسایی و سطح‌بندی عوامل موثر بر بلوغ فناوری اطلاعات سازمان با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری و MICMAC فازی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 23-60]

  • بهینه‌سازی علف‌های هرز توسعه یک روش فرا ابتکاری ترکیبی برای شناسایی اجتماعات در شبکه‌های اجتماعی با هدف چگالی پودمانگی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 61-86]

پ

  • پیش‌بینی بازار بورس پیش‌بینی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد سیستم استنتاج عصبی- فازی انطباق پذیر و الگوریتم رقابت استعماری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 5-34]

  • پویایی محیط اثرگذاری قابلیت‌های پویا بر کارآفرینی شرکتی در صنعت ارتباطات [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 211-238]

  • پیوندهای رابطه‌ای آنلاین پیش‌آمدها و پیامدهای کیفیت رابطه آنلاین در خریدهای اینترنتی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 205-238]

ت

  • تبلیغات دهان‌به‌دهان آنلاین پیش‌آمدها و پیامدهای کیفیت رابطه آنلاین در خریدهای اینترنتی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 205-238]

  • تجارت اجتماعی شناسایی خلأهای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 163-188]

  • تجارت الکترونیک رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشه‌ای [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 5-22]

  • تجارت الکترونیک مدل عوامل موثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاه های آنلاین [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 185-204]

  • تجربه برند آنلاین تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 153-184]

  • تحلیل ادراکات تحلیل ادراکات کاربران درباره خرید تلفن همراه در سایت دیجی کالا [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 181-210]

  • تحلیل محتوا مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی د ر صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 113-142]

  • تحلیل محتوا شناسایی مؤلفه‌های هوشمندسازی صنعت گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 239-272]

  • تضمین شخص ثالث تأثیر استراتژی‌های تضمین بر قصد خرید اینترنتی با میانجی‌گری اعتماد در فروشگاه‌های آنلاین [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 117-146]

  • تفکر استفهامی مفهوم‌پردازی تفکر طراحی: زمینه کارآفرینی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 89-116]

  • تفکر طراحی مفهوم‌پردازی تفکر طراحی: زمینه کارآفرینی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 89-116]

  • تمایل به خرید آنلاین مدل عوامل موثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاه های آنلاین [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 185-204]

  • تناسب فناورانه-وظیفه­ای پیشران‌های مؤثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرم‌های مبتنی بر زنجیره بلوکی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 27-64]

چ

  • چارچوب کتابخانه زیرساخت خدمات فناوری اطلاعات نقش پیاده‌سازی چارچوب‌های مدیریت خدمات و امنیت در تداوم خدمات فناوری اطلاعات [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 33-54]

  • چارچوب کوبیت 2019 مدل پارادایمی معماری فناوری اطلاعات مبتنی بر چارچوب کوبیت 2019 [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 189-222]

  • چگالی پودمانگی توسعه یک روش فرا ابتکاری ترکیبی برای شناسایی اجتماعات در شبکه‌های اجتماعی با هدف چگالی پودمانگی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 61-86]

ح

  • حریم خصوصی مدلی برای انتشار داده‌های شبکه‌های اجتماعی برخط با حفظ حریم خصوصی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 87-112]

خ

  • خدمات مشتری تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسب‌وکارهای اینترنتی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 115-136]

  • خرید آنلاین مدل عوامل موثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاه های آنلاین [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 185-204]

  • خلأهای رفتاری شناسایی خلأهای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 163-188]

  • خلأهای قانونی شناسایی خلأهای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 163-188]

  • خودباوری تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 35-60]

  • خوشه‌بندی K- میانگین رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشه‌ای [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 5-22]

  • خوشه‌بندی فازی مدلی برای انتشار داده‌های شبکه‌های اجتماعی برخط با حفظ حریم خصوصی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 87-112]

د

  • درگیری مشتری با برند مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی د ر صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 113-142]

  • دلفی فازی راهکارهای رفع موانع اجرای مدیریت دانش در زنجیره تأمین استارتاپ های مواد غذایی تندمصرف [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-114]

  • دولت الکترونیک رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشه‌ای [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 5-22]

ر

  • رسانه‌های اجتماعی مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی د ر صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 113-142]

  • رسانه‌های اجتماعی تأثیر استراتژی‌های رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانه‌های اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 119-152]

  • رشد اقتصادی پایدار ویژگی‌های محتوایی شرکت‎های تازه تأسیس فناوری محور [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 5-32]

  • رضایت‌‌‌‌ مدل وفاداری مشتری برای سیستم‌‌‌‌‌‌های توصیه‌‌‌‌‌‌گر در تجارت الکترونیک [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-170]

  • رضایت مشتری تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسب‌وکارهای اینترنتی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 115-136]

  • رفتار شهروندی سازمانی اثربخشی امنیت سیستم‌های اطلاعاتی، ناشی از تأثیر ابعاد تئوری نهادی بر رفتار سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 147-180]

  • رفتار ضد شهروندی اثربخشی امنیت سیستم‌های اطلاعاتی، ناشی از تأثیر ابعاد تئوری نهادی بر رفتار سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 147-180]

  • روش میکمک فازی شناسایی و سطح‌بندی عوامل موثر بر بلوغ فناوری اطلاعات سازمان با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری و MICMAC فازی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 23-60]

  • رویکرد نقشه‌ شناختی فازی تحلیل ارتباط میان شاخص‌های کاربرد اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین لوازم خانگی با استفاده از رویکرد نقشه‌ شناختی فازی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 137-162]

ز

  • زنجیره بلوکی پیشران‌های مؤثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرم‌های مبتنی بر زنجیره بلوکی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 27-64]

  • زنجیره تأمین تحلیل ارتباط میان شاخص‌های کاربرد اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین لوازم خانگی با استفاده از رویکرد نقشه‌ شناختی فازی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 137-162]

س

  • سری‌های زمانی پیش‌بینی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد سیستم استنتاج عصبی- فازی انطباق پذیر و الگوریتم رقابت استعماری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 5-34]

  • سیستم حمل‌ونقل هوشمند طراحی الگوی بومی پیاده سازی اینترنت اشیا در شرکت های آزادراهی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 95-118]

  • سیستم خبره ارزشیابی سیستم خبره ارزشیابی وفاداری مشتریان در صنعت پخش و توزیع [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 55-78]

  • سیستم مدیریت امنیت اطلاعات نقش پیاده‌سازی چارچوب‌های مدیریت خدمات و امنیت در تداوم خدمات فناوری اطلاعات [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 33-54]

  • سیستم‌های توصیه‌گر‌‌‌‌ مدل وفاداری مشتری برای سیستم‌‌‌‌‌‌های توصیه‌‌‌‌‌‌گر در تجارت الکترونیک [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-170]

  • سهولت کسب‌وکار رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشه‌ای [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 5-22]

  • سوآرا راهکارهای رفع موانع اجرای مدیریت دانش در زنجیره تأمین استارتاپ های مواد غذایی تندمصرف [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-114]

ش

  • شبکه اجتماعی مدلی برای انتشار داده‌های شبکه‌های اجتماعی برخط با حفظ حریم خصوصی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 87-112]

  • شبکه فازی عصبی انطباق پذیر پیش‌بینی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد سیستم استنتاج عصبی- فازی انطباق پذیر و الگوریتم رقابت استعماری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 5-34]

  • شبکه­های اجتماعی تحلیل ادراکات کاربران درباره خرید تلفن همراه در سایت دیجی کالا [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 181-210]

  • شبکه‌های اجتماعی تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 35-60]

  • شبکه‌های اجتماعی شناسایی خلأهای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 163-188]

  • شخصیت برند تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 153-184]

  • شرکت‌های آزادراهی طراحی الگوی بومی پیاده سازی اینترنت اشیا در شرکت های آزادراهی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 95-118]

  • شرکت‎های تازه تأسیس فناوری محور(NTBF) ویژگی‌های محتوایی شرکت‎های تازه تأسیس فناوری محور [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 5-32]

  • شهرداری اثربخشی امنیت سیستم‌های اطلاعاتی، ناشی از تأثیر ابعاد تئوری نهادی بر رفتار سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 147-180]

ض

  • ضمانت­های ساختاری پیشران‌های مؤثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرم‌های مبتنی بر زنجیره بلوکی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 27-64]

ط

  • طراحی مفهوم‌پردازی تفکر طراحی: زمینه کارآفرینی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 89-116]

ع

  • عملکرد سازمانی تأثیر استراتژی‌های رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانه‌های اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 119-152]

ف

  • فرآیندهای کسب‌و‌کار مدل ریاضی انتخاب راهکارهای امنیتی در فرآیندهای کسب و کار [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 61-94]

  • فرهنگ نوآورانه اثربخشی امنیت سیستم‌های اطلاعاتی، ناشی از تأثیر ابعاد تئوری نهادی بر رفتار سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 147-180]

  • فروشگاه آنلاین مدل عوامل موثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاه های آنلاین [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 185-204]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشه‌ای [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 5-22]

  • فناوری پیشرفته ویژگی‌های محتوایی شرکت‎های تازه تأسیس فناوری محور [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 5-32]

  • فناوری‌های نوین شناسایی مؤلفه‌های هوشمندسازی صنعت گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 239-272]

ق

  • قابلیت‌های پویا اثرگذاری قابلیت‌های پویا بر کارآفرینی شرکتی در صنعت ارتباطات [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 211-238]

  • قصد خرید اینترنتی تأثیر استراتژی‌های تضمین بر قصد خرید اینترنتی با میانجی‌گری اعتماد در فروشگاه‌های آنلاین [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 117-146]

  • قصد خرید مجدد تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسب‌وکارهای اینترنتی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 115-136]

  • قصد کارآفرینی تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 35-60]

ک

  • کارآفرینی مفهوم‌پردازی تفکر طراحی: زمینه کارآفرینی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 89-116]

  • کارآفرینی شرکتی اثرگذاری قابلیت‌های پویا بر کارآفرینی شرکتی در صنعت ارتباطات [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 211-238]

  • کارکنان در حال خروج ارائه چارچوبی برای کاربست مدیریت دانش کارکنان در حال خروج از خدمت در بانک انصار [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 65-88]

  • کسب‌وکار الکترونیک تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 153-184]

  • کسب‌وکار اینترنتی تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسب‌وکارهای اینترنتی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 115-136]

  • کسب‌وکارهای نوپا شناسایی خلأهای پیاده‌سازی تجارت اجتماعی در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 163-188]

  • کسب‌وکار هوشمند تحلیل عوامل مؤثر بر اثربخشی گروه‌های مجازی در فضای کسب‌وکار [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 5-26]

  • کیفیت رابطه آنلاین پیش‌آمدها و پیامدهای کیفیت رابطه آنلاین در خریدهای اینترنتی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 205-238]

  • کیفیت فرآیندهای کسب‌وکار مدل ریاضی انتخاب راهکارهای امنیتی در فرآیندهای کسب و کار [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 61-94]

  • کیفیت وب‌سایت پیش‌آمدها و پیامدهای کیفیت رابطه آنلاین در خریدهای اینترنتی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 205-238]

گ

  • گرایش فردی به اعتماد پیشران‌های مؤثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرم‌های مبتنی بر زنجیره بلوکی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 27-64]

  • گردشگری هوشمند شناسایی مؤلفه‌های هوشمندسازی صنعت گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 239-272]

  • گمنامی مدلی برای انتشار داده‌های شبکه‌های اجتماعی برخط با حفظ حریم خصوصی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 87-112]

ل

  • لجستیک پساخرید تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسب‌وکارهای اینترنتی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 115-136]

م

  • محاسبات نرم توسعه یک روش فرا ابتکاری ترکیبی برای شناسایی اجتماعات در شبکه‌های اجتماعی با هدف چگالی پودمانگی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 61-86]

  • مدیریت تداوم خدمات فناوری اطلاعات نقش پیاده‌سازی چارچوب‌های مدیریت خدمات و امنیت در تداوم خدمات فناوری اطلاعات [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 33-54]

  • مدیریت دانش راهکارهای رفع موانع اجرای مدیریت دانش در زنجیره تأمین استارتاپ های مواد غذایی تندمصرف [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-114]

  • مدیریت دانش ارائه چارچوبی برای کاربست مدیریت دانش کارکنان در حال خروج از خدمت در بانک انصار [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 65-88]

  • مدیریت دانش کارکنان ارائه چارچوبی برای کاربست مدیریت دانش کارکنان در حال خروج از خدمت در بانک انصار [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 65-88]

  • مدیریت فرآیندهای کسب‌و‌کار امن مدل ریاضی انتخاب راهکارهای امنیتی در فرآیندهای کسب و کار [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 61-94]

  • مدل دلون و مک‌لین مدل وفاداری مشتری برای سیستم‌‌‌‌‌‌های توصیه‌‌‌‌‌‌گر در تجارت الکترونیک [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-170]

  • مدلسازی ساختاری تفسیری شناسایی و سطح‌بندی عوامل موثر بر بلوغ فناوری اطلاعات سازمان با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری و MICMAC فازی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 23-60]

  • مشروعیت اثربخشی امنیت سیستم‌های اطلاعاتی، ناشی از تأثیر ابعاد تئوری نهادی بر رفتار سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 147-180]

  • معماری فناوری اطلاعات مدل پارادایمی معماری فناوری اطلاعات مبتنی بر چارچوب کوبیت 2019 [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 189-222]

  • مواد غذایی تند مصرف راهکارهای رفع موانع اجرای مدیریت دانش در زنجیره تأمین استارتاپ های مواد غذایی تندمصرف [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-114]

  • مؤسسات کارآفرینی ویژگی‌های محتوایی شرکت‎های تازه تأسیس فناوری محور [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 5-32]

ن

  • نظریه‌پردازی داده بنیاد مدل پارادایمی معماری فناوری اطلاعات مبتنی بر چارچوب کوبیت 2019 [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 189-222]

  • نگرش تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 35-60]

و

  • ویژگی‌های امنیتی مدل ریاضی انتخاب راهکارهای امنیتی در فرآیندهای کسب و کار [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 61-94]

  • ویژگی‌های سازمانی تأثیر استراتژی‌های رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانه‌های اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 119-152]

  • وفاداری سیستم خبره ارزشیابی وفاداری مشتریان در صنعت پخش و توزیع [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 55-78]

  • وفاداری‌‌‌‌ مدل وفاداری مشتری برای سیستم‌‌‌‌‌‌های توصیه‌‌‌‌‌‌گر در تجارت الکترونیک [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-170]

  • وفاداری رفتاری سیستم خبره ارزشیابی وفاداری مشتریان در صنعت پخش و توزیع [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 55-78]

  • وفاداری مشتری مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی د ر صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 113-142]

  • وفاداری مشتری آنلاین پیش‌آمدها و پیامدهای کیفیت رابطه آنلاین در خریدهای اینترنتی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 205-238]

  • وفاداری نگرشی سیستم خبره ارزشیابی وفاداری مشتریان در صنعت پخش و توزیع [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 55-78]

ه

  • همسویی فناوری اطلاعات و کسب‌وکار ابعاد اجتماعی ناهم‌سویی فناوری اطلاعات و کسب‌و‌کار [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 171-204]

  • هنجار تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 35-60]

ی

  • یادگیری نظارت شده تحلیل ادراکات کاربران درباره خرید تلفن همراه در سایت دیجی کالا [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 181-210]

login