آ
-
آراس خاکستری
راهکارهای رفع موانع اجرای مدیریت دانش در زنجیره تأمین استارتاپ های مواد غذایی تندمصرف [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-114]
ا
-
ابعاد اجتماعی ناهمسویی
ابعاد اجتماعی ناهمسویی فناوری اطلاعات و کسبوکار [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 171-204]
-
اثربخشی امنیت سیستمهای اطلاعاتی. ا
اثربخشی امنیت سیستمهای اطلاعاتی، ناشی از تأثیر ابعاد تئوری نهادی بر رفتار سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 147-180]
-
اثربخشی گروههای کاری
تحلیل عوامل مؤثر بر اثربخشی گروههای مجازی در فضای کسبوکار [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 5-26]
-
اجتماع یابی
توسعه یک روش فرا ابتکاری ترکیبی برای شناسایی اجتماعات در شبکههای اجتماعی با هدف چگالی پودمانگی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 61-86]
-
ارتباطات
شناسایی مؤلفههای هوشمندسازی صنعت گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 239-272]
-
استارتاپ
راهکارهای رفع موانع اجرای مدیریت دانش در زنجیره تأمین استارتاپ های مواد غذایی تندمصرف [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-114]
-
استراتژیهای رقابتی
تأثیر استراتژیهای رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانههای اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 119-152]
-
استراتژیهای فناوری اطلاعات
ابعاد اجتماعی ناهمسویی فناوری اطلاعات و کسبوکار [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 171-204]
-
استراتژیهای کسبوکار
ابعاد اجتماعی ناهمسویی فناوری اطلاعات و کسبوکار [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 171-204]
-
اعتماد
تأثیر استراتژیهای تضمین بر قصد خرید اینترنتی با میانجیگری اعتماد در فروشگاههای آنلاین [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 117-146]
-
اعتماد
مدل وفاداری مشتری برای سیستمهای توصیهگر در تجارت الکترونیک [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-170]
-
اعتماد در محیط مجازی
تحلیل عوامل مؤثر بر اثربخشی گروههای مجازی در فضای کسبوکار [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 5-26]
-
الگوریتم رقابت استعماری
پیشبینی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد سیستم استنتاج عصبی- فازی انطباق پذیر و الگوریتم رقابت استعماری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 5-34]
-
الگوریتم کرم شبتاب
مدلی برای انتشار دادههای شبکههای اجتماعی برخط با حفظ حریم خصوصی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 87-112]
-
امنیت سیستمهای اطلاعات
اثربخشی امنیت سیستمهای اطلاعاتی، ناشی از تأثیر ابعاد تئوری نهادی بر رفتار سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 147-180]
-
انتخاب ویژگی
پیشبینی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد سیستم استنتاج عصبی- فازی انطباق پذیر و الگوریتم رقابت استعماری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 5-34]
-
اینترنت اشیا
طراحی الگوی بومی پیاده سازی اینترنت اشیا در شرکت های آزادراهی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 95-118]
-
اینترنت اشیاء
تحلیل ارتباط میان شاخصهای کاربرد اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین لوازم خانگی با استفاده از رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 137-162]
-
انتظار عملکرد
پیشرانهای مؤثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرمهای مبتنی بر زنجیره بلوکی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 27-64]
-
انعطافپذیری به اطلاعات منفی
تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 153-184]
ب
-
بیانیه تضمین
تأثیر استراتژیهای تضمین بر قصد خرید اینترنتی با میانجیگری اعتماد در فروشگاههای آنلاین [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 117-146]
-
بانوان
مدل عوامل موثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاه های آنلاین [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 185-204]
-
بدبینی سازمانی
اثربخشی امنیت سیستمهای اطلاعاتی، ناشی از تأثیر ابعاد تئوری نهادی بر رفتار سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 147-180]
-
برنامهریزی استراتژیک مشترک
ابعاد اجتماعی ناهمسویی فناوری اطلاعات و کسبوکار [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 171-204]
-
بلوغ فناوری اطلاعات سازمان
شناسایی و سطحبندی عوامل موثر بر بلوغ فناوری اطلاعات سازمان با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری و MICMAC فازی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 23-60]
-
بهینهسازی علفهای هرز
توسعه یک روش فرا ابتکاری ترکیبی برای شناسایی اجتماعات در شبکههای اجتماعی با هدف چگالی پودمانگی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 61-86]
پ
-
پیشبینی بازار بورس
پیشبینی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد سیستم استنتاج عصبی- فازی انطباق پذیر و الگوریتم رقابت استعماری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 5-34]
-
پویایی محیط
اثرگذاری قابلیتهای پویا بر کارآفرینی شرکتی در صنعت ارتباطات [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 211-238]
-
پیوندهای رابطهای آنلاین
پیشآمدها و پیامدهای کیفیت رابطه آنلاین در خریدهای اینترنتی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 205-238]
ت
-
تبلیغات دهانبهدهان آنلاین
پیشآمدها و پیامدهای کیفیت رابطه آنلاین در خریدهای اینترنتی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 205-238]
-
تجارت اجتماعی
شناسایی خلأهای پیادهسازی تجارت اجتماعی در کسبوکارهای نوپا [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 163-188]
-
تجارت الکترونیک
رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشهای [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 5-22]
-
تجارت الکترونیک
مدل عوامل موثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاه های آنلاین [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 185-204]
-
تجربه برند آنلاین
تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 153-184]
-
تحلیل ادراکات
تحلیل ادراکات کاربران درباره خرید تلفن همراه در سایت دیجی کالا [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 181-210]
-
تحلیل محتوا
مدل درگیری مشتریان با برند در رسانههای اجتماعی د ر صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 113-142]
-
تحلیل محتوا
شناسایی مؤلفههای هوشمندسازی صنعت گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 239-272]
-
تضمین شخص ثالث
تأثیر استراتژیهای تضمین بر قصد خرید اینترنتی با میانجیگری اعتماد در فروشگاههای آنلاین [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 117-146]
-
تفکر استفهامی
مفهومپردازی تفکر طراحی: زمینه کارآفرینی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 89-116]
-
تفکر طراحی
مفهومپردازی تفکر طراحی: زمینه کارآفرینی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 89-116]
-
تمایل به خرید آنلاین
مدل عوامل موثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاه های آنلاین [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 185-204]
-
تناسب فناورانه-وظیفهای
پیشرانهای مؤثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرمهای مبتنی بر زنجیره بلوکی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 27-64]
چ
-
چارچوب کتابخانه زیرساخت خدمات فناوری اطلاعات
نقش پیادهسازی چارچوبهای مدیریت خدمات و امنیت در تداوم خدمات فناوری اطلاعات [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 33-54]
-
چارچوب کوبیت 2019
مدل پارادایمی معماری فناوری اطلاعات مبتنی بر چارچوب کوبیت 2019 [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 189-222]
-
چگالی پودمانگی
توسعه یک روش فرا ابتکاری ترکیبی برای شناسایی اجتماعات در شبکههای اجتماعی با هدف چگالی پودمانگی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 61-86]
ح
-
حریم خصوصی
مدلی برای انتشار دادههای شبکههای اجتماعی برخط با حفظ حریم خصوصی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 87-112]
خ
-
خدمات مشتری
تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسبوکارهای اینترنتی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 115-136]
-
خرید آنلاین
مدل عوامل موثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاه های آنلاین [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 185-204]
-
خلأهای رفتاری
شناسایی خلأهای پیادهسازی تجارت اجتماعی در کسبوکارهای نوپا [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 163-188]
-
خلأهای قانونی
شناسایی خلأهای پیادهسازی تجارت اجتماعی در کسبوکارهای نوپا [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 163-188]
-
خودباوری
تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 35-60]
-
خوشهبندی K- میانگین
رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشهای [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 5-22]
-
خوشهبندی فازی
مدلی برای انتشار دادههای شبکههای اجتماعی برخط با حفظ حریم خصوصی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 87-112]
د
-
درگیری مشتری با برند
مدل درگیری مشتریان با برند در رسانههای اجتماعی د ر صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 113-142]
-
دلفی فازی
راهکارهای رفع موانع اجرای مدیریت دانش در زنجیره تأمین استارتاپ های مواد غذایی تندمصرف [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-114]
-
دولت الکترونیک
رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشهای [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 5-22]
ر
-
رسانههای اجتماعی
مدل درگیری مشتریان با برند در رسانههای اجتماعی د ر صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 113-142]
-
رسانههای اجتماعی
تأثیر استراتژیهای رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانههای اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 119-152]
-
رشد اقتصادی پایدار
ویژگیهای محتوایی شرکتهای تازه تأسیس فناوری محور [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 5-32]
-
رضایت
مدل وفاداری مشتری برای سیستمهای توصیهگر در تجارت الکترونیک [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-170]
-
رضایت مشتری
تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسبوکارهای اینترنتی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 115-136]
-
رفتار شهروندی سازمانی
اثربخشی امنیت سیستمهای اطلاعاتی، ناشی از تأثیر ابعاد تئوری نهادی بر رفتار سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 147-180]
-
رفتار ضد شهروندی
اثربخشی امنیت سیستمهای اطلاعاتی، ناشی از تأثیر ابعاد تئوری نهادی بر رفتار سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 147-180]
-
روش میکمک فازی
شناسایی و سطحبندی عوامل موثر بر بلوغ فناوری اطلاعات سازمان با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری و MICMAC فازی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 23-60]
-
رویکرد نقشه شناختی فازی
تحلیل ارتباط میان شاخصهای کاربرد اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین لوازم خانگی با استفاده از رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 137-162]
ز
-
زنجیره بلوکی
پیشرانهای مؤثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرمهای مبتنی بر زنجیره بلوکی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 27-64]
-
زنجیره تأمین
تحلیل ارتباط میان شاخصهای کاربرد اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین لوازم خانگی با استفاده از رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 137-162]
س
-
سریهای زمانی
پیشبینی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد سیستم استنتاج عصبی- فازی انطباق پذیر و الگوریتم رقابت استعماری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 5-34]
-
سیستم حملونقل هوشمند
طراحی الگوی بومی پیاده سازی اینترنت اشیا در شرکت های آزادراهی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 95-118]
-
سیستم خبره ارزشیابی
سیستم خبره ارزشیابی وفاداری مشتریان در صنعت پخش و توزیع [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 55-78]
-
سیستم مدیریت امنیت اطلاعات
نقش پیادهسازی چارچوبهای مدیریت خدمات و امنیت در تداوم خدمات فناوری اطلاعات [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 33-54]
-
سیستمهای توصیهگر
مدل وفاداری مشتری برای سیستمهای توصیهگر در تجارت الکترونیک [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-170]
-
سهولت کسبوکار
رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشهای [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 5-22]
-
سوآرا
راهکارهای رفع موانع اجرای مدیریت دانش در زنجیره تأمین استارتاپ های مواد غذایی تندمصرف [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-114]
ش
-
شبکه اجتماعی
مدلی برای انتشار دادههای شبکههای اجتماعی برخط با حفظ حریم خصوصی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 87-112]
-
شبکه فازی عصبی انطباق پذیر
پیشبینی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد سیستم استنتاج عصبی- فازی انطباق پذیر و الگوریتم رقابت استعماری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 5-34]
-
شبکههای اجتماعی
تحلیل ادراکات کاربران درباره خرید تلفن همراه در سایت دیجی کالا [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 181-210]
-
شبکههای اجتماعی
تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 35-60]
-
شبکههای اجتماعی
شناسایی خلأهای پیادهسازی تجارت اجتماعی در کسبوکارهای نوپا [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 163-188]
-
شخصیت برند
تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 153-184]
-
شرکتهای آزادراهی
طراحی الگوی بومی پیاده سازی اینترنت اشیا در شرکت های آزادراهی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 95-118]
-
شرکتهای تازه تأسیس فناوری محور(NTBF)
ویژگیهای محتوایی شرکتهای تازه تأسیس فناوری محور [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 5-32]
-
شهرداری
اثربخشی امنیت سیستمهای اطلاعاتی، ناشی از تأثیر ابعاد تئوری نهادی بر رفتار سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 147-180]
ض
-
ضمانتهای ساختاری
پیشرانهای مؤثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرمهای مبتنی بر زنجیره بلوکی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 27-64]
ط
-
طراحی
مفهومپردازی تفکر طراحی: زمینه کارآفرینی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 89-116]
ع
-
عملکرد سازمانی
تأثیر استراتژیهای رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانههای اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 119-152]
ف
-
فرآیندهای کسبوکار
مدل ریاضی انتخاب راهکارهای امنیتی در فرآیندهای کسب و کار [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 61-94]
-
فرهنگ نوآورانه
اثربخشی امنیت سیستمهای اطلاعاتی، ناشی از تأثیر ابعاد تئوری نهادی بر رفتار سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 147-180]
-
فروشگاه آنلاین
مدل عوامل موثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاه های آنلاین [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 185-204]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشهای [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 5-22]
-
فناوری پیشرفته
ویژگیهای محتوایی شرکتهای تازه تأسیس فناوری محور [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 5-32]
-
فناوریهای نوین
شناسایی مؤلفههای هوشمندسازی صنعت گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 239-272]
ق
-
قابلیتهای پویا
اثرگذاری قابلیتهای پویا بر کارآفرینی شرکتی در صنعت ارتباطات [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 211-238]
-
قصد خرید اینترنتی
تأثیر استراتژیهای تضمین بر قصد خرید اینترنتی با میانجیگری اعتماد در فروشگاههای آنلاین [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 117-146]
-
قصد خرید مجدد
تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسبوکارهای اینترنتی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 115-136]
-
قصد کارآفرینی
تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 35-60]
ک
-
کارآفرینی
مفهومپردازی تفکر طراحی: زمینه کارآفرینی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 89-116]
-
کارآفرینی شرکتی
اثرگذاری قابلیتهای پویا بر کارآفرینی شرکتی در صنعت ارتباطات [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 211-238]
-
کارکنان در حال خروج
ارائه چارچوبی برای کاربست مدیریت دانش کارکنان در حال خروج از خدمت در بانک انصار [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 65-88]
-
کسبوکار الکترونیک
تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 153-184]
-
کسبوکار اینترنتی
تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسبوکارهای اینترنتی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 115-136]
-
کسبوکارهای نوپا
شناسایی خلأهای پیادهسازی تجارت اجتماعی در کسبوکارهای نوپا [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 163-188]
-
کسبوکار هوشمند
تحلیل عوامل مؤثر بر اثربخشی گروههای مجازی در فضای کسبوکار [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 5-26]
-
کیفیت رابطه آنلاین
پیشآمدها و پیامدهای کیفیت رابطه آنلاین در خریدهای اینترنتی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 205-238]
-
کیفیت فرآیندهای کسبوکار
مدل ریاضی انتخاب راهکارهای امنیتی در فرآیندهای کسب و کار [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 61-94]
-
کیفیت وبسایت
پیشآمدها و پیامدهای کیفیت رابطه آنلاین در خریدهای اینترنتی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 205-238]
گ
-
گرایش فردی به اعتماد
پیشرانهای مؤثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرمهای مبتنی بر زنجیره بلوکی [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 27-64]
-
گردشگری هوشمند
شناسایی مؤلفههای هوشمندسازی صنعت گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 239-272]
-
گمنامی
مدلی برای انتشار دادههای شبکههای اجتماعی برخط با حفظ حریم خصوصی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 87-112]
ل
-
لجستیک پساخرید
تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسبوکارهای اینترنتی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 115-136]
م
-
محاسبات نرم
توسعه یک روش فرا ابتکاری ترکیبی برای شناسایی اجتماعات در شبکههای اجتماعی با هدف چگالی پودمانگی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 61-86]
-
مدیریت تداوم خدمات فناوری اطلاعات
نقش پیادهسازی چارچوبهای مدیریت خدمات و امنیت در تداوم خدمات فناوری اطلاعات [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 33-54]
-
مدیریت دانش
راهکارهای رفع موانع اجرای مدیریت دانش در زنجیره تأمین استارتاپ های مواد غذایی تندمصرف [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-114]
-
مدیریت دانش
ارائه چارچوبی برای کاربست مدیریت دانش کارکنان در حال خروج از خدمت در بانک انصار [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 65-88]
-
مدیریت دانش کارکنان
ارائه چارچوبی برای کاربست مدیریت دانش کارکنان در حال خروج از خدمت در بانک انصار [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 65-88]
-
مدیریت فرآیندهای کسبوکار امن
مدل ریاضی انتخاب راهکارهای امنیتی در فرآیندهای کسب و کار [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 61-94]
-
مدل دلون و مکلین
مدل وفاداری مشتری برای سیستمهای توصیهگر در تجارت الکترونیک [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-170]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
شناسایی و سطحبندی عوامل موثر بر بلوغ فناوری اطلاعات سازمان با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری و MICMAC فازی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 23-60]
-
مشروعیت
اثربخشی امنیت سیستمهای اطلاعاتی، ناشی از تأثیر ابعاد تئوری نهادی بر رفتار سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 147-180]
-
معماری فناوری اطلاعات
مدل پارادایمی معماری فناوری اطلاعات مبتنی بر چارچوب کوبیت 2019 [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 189-222]
-
مواد غذایی تند مصرف
راهکارهای رفع موانع اجرای مدیریت دانش در زنجیره تأمین استارتاپ های مواد غذایی تندمصرف [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-114]
-
مؤسسات کارآفرینی
ویژگیهای محتوایی شرکتهای تازه تأسیس فناوری محور [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 5-32]
ن
-
نظریهپردازی داده بنیاد
مدل پارادایمی معماری فناوری اطلاعات مبتنی بر چارچوب کوبیت 2019 [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 189-222]
-
نگرش
تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 35-60]
و
-
ویژگیهای امنیتی
مدل ریاضی انتخاب راهکارهای امنیتی در فرآیندهای کسب و کار [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 61-94]
-
ویژگیهای سازمانی
تأثیر استراتژیهای رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانههای اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 119-152]
-
وفاداری
سیستم خبره ارزشیابی وفاداری مشتریان در صنعت پخش و توزیع [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 55-78]
-
وفاداری
مدل وفاداری مشتری برای سیستمهای توصیهگر در تجارت الکترونیک [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 143-170]
-
وفاداری رفتاری
سیستم خبره ارزشیابی وفاداری مشتریان در صنعت پخش و توزیع [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 55-78]
-
وفاداری مشتری
مدل درگیری مشتریان با برند در رسانههای اجتماعی د ر صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 113-142]
-
وفاداری مشتری آنلاین
پیشآمدها و پیامدهای کیفیت رابطه آنلاین در خریدهای اینترنتی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 205-238]
-
وفاداری نگرشی
سیستم خبره ارزشیابی وفاداری مشتریان در صنعت پخش و توزیع [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 55-78]
ه
-
همسویی فناوری اطلاعات و کسبوکار
ابعاد اجتماعی ناهمسویی فناوری اطلاعات و کسبوکار [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 171-204]
-
هنجار
تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 35-60]
ی
-
یادگیری نظارت شده
تحلیل ادراکات کاربران درباره خرید تلفن همراه در سایت دیجی کالا [دوره 8، شماره 32، 1398، صفحه 181-210]